Egészség hét | A jógáról | Hétfő

Halihó!
Egy szuper hírrel érkeztem: A The Maniac Girl's Blog írójával közös projektbe kezdtünk :) Ez az egészség hét, mint a címben is olvashattátok ;) Minden nap megosztunk Veletek 1-1 egészséggel kapcsolatos cikket. A mai posztomban a jógáról olvashattok.


Már volt egy otthoni sportos cikkem, amiben nem említettem a jógát. Most megteszem, mert anyukámmal elmentem jógázni. Mindenhol azt olvashatod, hogy jógázni szuper, jógázz, mert az jó... (Megjegyzem, ezt tinimagazinokban olvashatod) Most leírom milyen egy jóga óra, ezt nem írják le az újságok...

Ha úgy döntesz elmész jógázni, készülj fel a rengeteg légzés gyakorlatra. Végig koncentrálnod kell a levegő vételre. Különböző ászanákat (pózokat) fogsz felvenni, ebből áll gyakorlatilag a jóga. Megmozgatod minden részedet, a végén pedig jön a relaxáció. (Ahol én voltam így történt)
Számomra unalmas volt, hozzászoktam a pörgős, sokkal megeröltetőbb mozgás formához. A relaxációt nagyon élveztem, jó volt kikapcsolni. Irányított volt, ami azt jelenti, hogy aki tartja a jógát, mondja az instrukciókat. Pl.: ,,Koncentrálj a csuklódra." Ennek mi értelme? Elmondom, nem tudnak elkalandozni a gondolataid, ezáltal jobban tudsz relaxálni.

Ajánlom azoknak, akik szeretnének nyugiban tölteni egy-másfél órát. Ha nem szereted a megeröltető mozgást, de szeretnél mozogni, bátran próbálj ki egy jóga órát ;) Akik szeretik a pörgést, nincs szükségük egy pincuri relaxációra, azoknak javaslom az edzéseket. Fussatok, keressetek valamilyen labdás sportot...

Ez lett volna az egészség hét kezdete :) A. cikkét megtaláljátok IDE kattintva.

Megjegyzések