Mozogni jó!

A mai posztban több mozgás formát fogok mutatni, amiket gond nélkül otthon kipróbálhattok.

♡ Guggolás
Kezdetben 50 szabályos guggolás, ha ez már nagyon megy növelheted :) A lényeg, mint minden mozgásnál, hogy rendszeresen csináld!
Tipp: zenére minden könnyebb

♡ Heti 30 perc futás
Több részre bontva sokkal könnyebb, fuss minden nap 5 percet. Ugye semmiség?
Tipp: Spotifyon van Running opció, ezt használva 1-2 számnyi kocogás és kész is vagy :)

♡ Hasitasi :D
Reggel vagy délután, szánj 5-10 percet a felfrissülésre, hisz hasizmozás közben kitisztítod a fejed és még mozogsz is! Első körben csak a lapockád emeld fel, aztán jöhet a teljes test, lábakkal együtt ;) Mindkettőböl csinálj 50-et, heti/havi szinten növeld a számot
Tipp: Reggel könnyebben felébredsz tőle

♡ Spárga
Nyújts hétvégenként a spárgádra! Ha rendesen kilazítod, látszani fog :)
Tipp: mint mondtam a zene mindenhez jó :)

♡ ☆+1
Amikor mozognál iktass be mellé még valamit az eddig felsoroltak közül.
Pl.: ha a kedvenced a futás akkor ha futsz csinálj mellé mindig valami mást! Egyszer lazítsd a spárgád, legközelebb meg hasizmozz :)

Ezeket az otthon végezhető mozgásformákat tudom ajánlani :) Ha nem is sportoltok, valami mozgás muszáj. Egészségesebbek lesztek és nem kell sorolnom milyen más jótékony hatásai vannak...
Ne felejtsd! Rendszeresség, ez a titka mindennek!

(Kép forrása: We Heart It)

Megjegyzések

  1. nagyon jó. Gyönyörűen van megfogalmazva és tartalomra is megfelelő. kedvet adtál a sportoláshoz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem! El sem tudod képzelni mekkora öröm ilyet olvasni! Minden visszajelzés egy nagy energia- és boldogság löketet ad :D Melyik tetszik a legjobban?

      Törlés

Megjegyzés küldése